avon

Oczy brazowe zycie ...bombowe..

Ktoz z was nie zna powiedzen o oczach, ja mam akurakt brazowe, wiec zawsze od mojej babci slyszalam piosenke oczy czarne masz komu je dasz :) oczy czarne zycie malne ,czy oczy brazowe zycie bombowe..

Mowiono ze oczy to klucz do naszej duszy..oczy brazowe roznia sie miedzy soba odcieniami brazu, od tych najciemniejszych w kolorze prawie czarnym poprzez czekoladowe az do odcienia cappucino..dlatego tez cienie powinny byc dobrane w zaleznosci jaki odcien brazu posiadamy.
Wybor odpowiedniego koloru cienia do powiek jest bardzo wazny. Ciemnobrazowe oczy wygladaja piekniejesli otoczymy je ciemnymi koloroami z rozswietlajacymi drobinkami.Srednie brazy wygladaja dobrze z niemal kazdym kolorem ,natomiast jasne super sie prezentuja z bladymi zolciami.

 


Jak malowac aby podkreslic..
1.Stawiaj na kontrasty. Czekoladowe oczy idealnie podkresli rozowy cien do powiek i ciemna, czarna mascara.

2.Majac brazowe oczy mozesz poszalec z kolorami eyelinera. Idealnie podkresla oko nadając mu wyrazistosci. Niewazne, czy zdecydujesz się na eyelinery ołowkowe czy wysuwane, a może na kredki i olowki do oczu. Przy brazowych oczach kazde z tych narzedzi da niesamowity efekt. Sliwkowy eyeliner w połączeniu z fiołkoworozowymi cieniami niesamowicie podkresli oko.
Idealne sa rowniez metaliczne kolory. Swietne beda odcienie zlota srebra czy metalicznego pastelowego rozu.
3. Pamietajmy ze jasne kolory rozswietlaja twarz a ciemna uwydatniaja mankamenty. 
4. Dobierz odpowiedni kolor szminki lub blyszczyka ,ciemno pomalowane oczy zestawiaj ze szminkami neutralnym w kolorze nude badz blyszczykami w delikatnym rozu.

5. Jezeli jestes fanka czerwonej szminki pamietaj alby oczy byly lekko podkreslone.

6. Kluczem do sukcesu jest dobra maskara ktora doda spojrzeniu wyrazistosci.

7.Na oczach brazowych pieknie wyglada smoked eye ,jezeli chcemy zablysnac na wieczornych wyjaciach, oko mozna rowniez tak malowac na codzien uzywajac jasniejszych tonow.

 OTO KILKA PROPOZYCJI MAKE UP DLA OCZU BRAZOWYCH..
o







A wy moje kochane czytelniczki jaki kolor oczu macie i jak je podkreslacie ?
KTO MOZE PROSZE O KLICZEK W BANEREK CHOIES :*
BUZIAKI
XOXO




28 komentarzy:

  1. Niestety nie mam brązowych, więc nie skorzystam z propozycji :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post przyda się dla moich brązowych oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful pictures :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  4. brązowe najlepsze, piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie posiadam brązowych oczu- moje mają oryginalny bliżej nieokreślony kolor, są szaro-niebieskie. Raczej ciemne, na zdjęciach czasem wychodzą jak czarne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam piwne ;) Czyli w sumie brązowe. Uwielbiam niebieski na powiekach, zieleń również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam miec ciemne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne makijaże. Szczególnie pierwszy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the collection of amazing looks!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam oczy zielone,ale są dni,że są brązowe.Ale generalnie maluję się w bardzo neutralnych barwach,czasami zaszaleję z fioletem ;)
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia dodają motywacji :D
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne makijaże ;) ja mam zielone, często podkreślam je eyelinerem, albo ciemnymi czy takimi w odcieniach brązu, cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze chciałam mieć brązowe oczy! Moje niebieskie są za jasne :/
    Makijaże są śliczne ;) Kilczki tam gdzie się pomieszczą :P
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam niebieskie oczęta..
    Na codzien nie maluję się cieniami bo nie potrafie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje oczy są zielone :) lubię czasami podkreślić je jakimś fioletowym kolorem, ale na co dzień noszę brązy :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pościk i na pewno pomocny.:D Też mam oczy brązowe.:P
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne oczy :3 Ja mam zielone :D
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. i w takich kolorach właśnie się dobrze czuje;)

    _________________
    a u mnie?
    to co każdy lubi, nowości ciuszkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam niebieskie ale nie zamienię ich :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczy brązowe życie szalone :) Ja mam oczy niebieskie czyli życie królewskie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. każdy cień w połączeniu z brązową tęczówką wygląda świetnie.
    i właśnie tego zazdroszczę, bo z moimi szaro-zielonymi oczami nie poszaleję, aż nadto. ;)

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydatne porady, ja mam oczy jasno brązowe połączone z zielenią, takie pomieszane jakby :D.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ideales maquillajes, me encantan!!
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello, how siempre a great post, I will delighted

    Sibaritismosdeinma

    OdpowiedzUsuń
  25. jeju jakie śliczne oczeta przepraszam ze nie komentowalam ostatnio ale mam za duzo nauki :C

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing make ups!!!!! *_*
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam zielony oczy ;)
    bardzo ładne propozycje :)

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/
    OBS=OBS? daj znać u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. To ygląda cudownie! Chciałabym się nauczyć tak malować oczko D:

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3