avon

UGG..


Dzisiaj z seri hot or not:)
Na tapecie UGG buty przez jednych kochane przez innych znienawidzone :)Ja osobiscie nie moge zrozumiec fenomenu tych butow ,bo wcale nie sa ladne wrecz w niektorych stylizacjach wygladaja okropnie .Z drugiej strony naczytalam sie duzo pozytywnych opini na temat tych szybkostrzalek ,ze ponoc cieple ,ze miekkie wydaje sie byc w nich boso ,chodzi sie w  nich jak po chmurach ( no nie wiem jak sie chodzi po chmurach bo nie chodzilam i nie sadze zeby ktos to robil a autora opini podziwniam za porownanie :))nie mocza sie super sprawdzaja sie na sniegu ,no same pozytywy.Czytajac te opinie mysle sobie moze i by bylo fajnie posiadac takie buty w swoich zbiorach a tu zonk : cena no kosmiczna ponad 200 euro za model wysoki i kolo 160 euro za niski (ponoc z upustem bo % zaznaczone przy cenie ).Jesli mamy ochote na jakis model extra tu z kokardka czy guziczkiem cena sie podnosi .Widzialm UGG w animal print za 270 euro a z cekinami za za 240 euro :/
Nie wiem czy jestem jedyna ale nie dam ponad 200 euro za te buty ,zeby sobie strzelic fotke albo pochwalic sie ze mam UGG :)


A OTO KILKA PROPOZYCJI Z UGG W ROLI GLOWNEJ( zima albo jesienia ujda ale stylizacje letnie z UGG no jakas totalna porazka ,tak jakbym na plaze w nich wyskoczyla zamiast w klapkach czy japonkach no super :))











Jaka jest wasza opinia co do tych butow ? IN CZY OUT? :)

3 komentarze:

  1. nie mam UGGsów i mimo, że czasami potrafia wyglądac znośnie to chyba się do nich nie przekonam..

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie out, może są wygodne ale jak dla mnie brzydkie i strasznie drogie. Także cieszę się ze nie dopadła mnie moda na nie, taki sam stosunek mam do Hunterów.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podobają, ale ja bym nie ząłożyła :dd
    poprostu w niektórych stylizacjach są fajne

    obserwuję i liczę na rewanż :DD

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3