avon

San Valentino...




Juz niedlugo Walentynki ,swieto zakochanych :)  wywodzi sie ono od  Sw.Walentego z Terni i zostalo ustanowione przez papieza GELAZJUSZA w 496 r.Walentynki sa obchodzone glownie w Europie i Ameryce ,ale powiedzmy sobie szczerze swieto to stalo sie komercyjnym bum,wszedzie serduszka, karteczki, kwiatuszki ,reklamy cudow i nie tylko w telewizji .Oh dosc przeciez jak ktos jest zakochany nie potrzebuje tgo wszystkiego zeby poczuc sie kochanym .Minely juz czasy kiedy to robilo sie laurki ,pisalo milosne wierszyki ,teraz biegamy jak szaleni za wymarzonym prezentem dla drugiej polowki ...czy to sexxxxi bielizna czy jakas blyskotka a moze jakis zmyslowy zapach .Prezenty takowe najlepiej wreczyc przy super wystawnej kolacji ,najlepiej 5 daniowej i przy swiecach restauracje o tym pomyslaly ,wszedzie pelno jest ofert dotyczacych menu walentynkowego .

Zeby nie byc taka anty-walentynkowa przygotowalam zestaw kilku upominkow <3















A ja i tak wole kartke z wierszykiem:

a

SZCZESLIWYCH WALENTYNEK ZYCZE !!!XXXX

17 komentarzy:

  1. Ojoj swietne rzeczy ;* obserwuje ;*
    http://www.ilonazakrzewska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem śmiały ten wierszyk ;D
    Ja nie mam nic przeciwko Walentynkom. Oczywiście, że uczucia powinniśmy okazywac sobie przez cały rok, ale jeżeli chociaż przez jeden dzień w roku, odsuwamy nasze życie w biegu na bok, tylko po to żeby być z ukochaną osobą to nie mam nic przeciwko :)
    http://blondi-lookbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous inspiration! Tell me if you would like to follow each other?! Would love to hear from you! Lots of Love Kyra♡
    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!

    OdpowiedzUsuń
  4. How many great ideas! Thanx for sharing! Love the underwear

    Viky --- MySecretFashionPoison

    OdpowiedzUsuń
  5. Great Valentine post!! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. :)) majteczki rewelacja, ale ten tekst na dole rozbawił mnie na maxa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję:) Zapraszam do mnie:http://guuuffy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :))

    Obserwuję
    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you so much for your sweet comment on my blog and for your follow! I follow you back now! Hope we keep in touch - Lots of lovely Love :) Kyra
    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey, pytałaś o wspólną obserwacje na moim blogu, ja już obserwuję, teraz Ty ;)
    ♥ http://wikuuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, ostatnio dużo ludzi jakoś nie cieszy się z nadejścia Walentynek, ja nadal uwielbiam ten dzień, lubię patrzeć na zakochańców w parku i myśleć, że kiedyś być może będzie czekać mnie to samo niesamowite uczucie. Super upominki ;3.
    Zaproponowałaś obserwacj.e Zacznij, a ja od razu się dowdzięczę i jak już zaobserwujesz to byś mogła poinformować mnie o tym? Ja Cb także poinformuję w komentarzu :)))
    Miłej środy, dobranoc! ;D
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też już obserwuję :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny, przydatny walentynkowy post:)

    www.sweet-beauty-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3