avon

New in..

No i stalo wyszlam z domu z zamiarem nie kupowania SOBIE niczego a wrocilam z siatami wypelnionymi po brzegi:D
Wiedzac ze jest okres wyprzedazy chcialam skorzystac i kupic ubranka dla mojego synka ,zawsze tak robie ,dzieci szybko rosna zamiast kupowac po pelnych cenach czekam na sales :)a ze ja juz nie rosne to czemu nie skorzystac przeciez ubrania sie nie psuja :D:D a juz nie mowiac o butach .Mam na nich punkcie totalna obsesje ,podobaja mi sie kazde modele w kazdym kolorze no totalnie wszystko ,dobrze ze jestem troche zlimitowana bo nie zawsze jest numer 41 :)ale i tak to mnie nie powstrzymuje .

Oto wynik mojego dnia :ja szczesliwa ,maz troche mniej ale co tam jakos mi przebaczy :P


  L.I.F.E.G.O.E.S.O.N.
You've got more than money and sense, my friend
You've got heart and you're go in your own way
L.I.F.E.G.O.E.S.O.N.
What you don't have now will come back again
You've got heart and you're go in your own way


NAJBARDZIEJ SIE CIESZE Z TYCH BOTKOW ,OBCAS 10 I PLATFORMA ZEBY DOBRZE SIE CHODZILO ACZKOLWIEK BEDE W NICH ZYRAFA :d


 A NA ZDJECIU PONIZEJ MOJ SZOPINGOWY DZIEN W CALEJ OKAZALOSCI :)NO BUTOW TO MI CHYBA TERAZ NIE BEDZIE BRAKOWAC :d


TRAZ CZEKAC TYLKO NA SPRZYJAJACA POGODE ZEBY TE CIUSZKI JAKOS WYKORZYSTAC :)
SEE YAAAA GIRLS DO NASTEPNEGO POSTU :*

1 komentarz:

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3