avon

Croisant ...

Witam dzisiaj rano wstalam i stwierdzilam ze chce na sniadanie cieple croisanty ,nic trudnego wykonanie tej slodkiej przyjemnosci zajmie mi uwaga 15 minut..:)

 POTRZEBNE SKLADNIKI :
*ciasto francuskie (ja uzywam te z lidla)
*nutella (albo dzem)
*2 lyzki bialego cukru
*cukier puder do posypania


WYKONANIE MEGA TRUDNE
Ciasto francuskie tniemy na trojkaty i robimy male naciecia na brzegach


posypujemy bialym cukrem


na srodek dajemy krem czekoladowy (zalezy od gustu ja dalam go dosc duzo)


nastepnie zwijamy ciasto w ksztalt jak ja to nazywam 'krabow' :)






pieczemy w temperaturze 180 st okolo 10-15 min na oko widzimy czy wyrosly i czy sie zarumienily ,posypujemy cukrem pudrem



                                                SMACZNEGO:)


POLECAM JESZCZE CIEPLE ,PYCHA NA DOBRY POCZATEK DNIA :d

4 komentarze:

  1. to na końcowym zdjęciu to herbata zielona?? zachęciłam swoim postem?? jeśli to moja sprawda to się cieszę!! na zdrówko!!!!
    psssss wygląda wszystko tak pysznieeeeeeeeeee.....!!!!!!!!!!! mniaaaam :))
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielona herbatka zawsze ja pije na sniadanko :) i nie tylko :)

      Usuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3